Un forum dedicat supermamicilor, supertaticilor si superbunicilor!

AcasaCalendarGalerieFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare
Echipa SuperBebeShop va ureaza bun venit pe forumul dedicat SuperMamicilor, SuperTaticilor si SuperBunicilor!

Distribuiţi | 

Clinica privata sau spital de stat?

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
AdminElena
Admin

Puncte : 277
Data de inscriere : 21/08/2012
Varsta : 33
Localizare : Mangalia

MesajSubiect: Clinica privata sau spital de stat?   Mier Aug 29, 2012 4:12 am

Din pacate eu nu prea am avut prea multe optiuni si pentru siguranta mea si a fetitei mele a trebuit sa aleg sa nasc intr-o clinica privata...
De ce spun asta? Pentru ca la noi in Mangalia sunt doar doi medici ginecologi...care...daca vrei sa nasti normal nici macar nu se sinchisesc sa te asiste... Sad desi poate ai fost toata sarcina la caninetul lor particular nici nu stau la discutii decat cu cezariana Sad si plus spaga aferenta operatiei de 400 de euro....
Ar mai fi fost o varianta sa nasc la Spitalul Judetean din Constanta, insa si aici la nasteri naturale condiriile sunt mizere, este o imputiciune de nedescris si nu te poti duce acolo decat daca nasti prin cezariana, unde au renovat...si aici spaga difera intre 400 -700 de euro pentru nastere Sad
Si mai mult eu am jurat ca nu mai calc in spitalul judetean de cand am fost cu mama mea pentru niste analize si in mai putin de 24 de ore a murit Sad( cu zile din cauza unor nenorociti si a neglijentei lor si degeaba am avut banii in buzunar ca sa dam spaga in stanga si-n dreapta ca oricum nu ne-a bagat nimeni in seama Sad
Asa ca prea multe optiuni nu am avut si am ales sa nasc la o clinica privata din Constanta, la Euromaterna. Plus ca doctorul meu era acolo .